sobota 14. februára 2015

Sieťovka č.2


kedysi dávno ma chvíľu bavilo vyšívanie, ale ozaj iba chvíľu... na pamiatku mi zostali nedokončené výšivky a veľa bavlniek na vyšívanie, tak som ich trochu pretriedila vybrala všetky Perlovky a uháčkovala som si z nich sieťovku... čím viac takýchto sieťoviek a plátených tašiek budeme nosiť, tým menej plastových igelitiek budeme potrebovať :-)








Čo budeme potrebovať:

Perlovku podľa vlastného výberu
ja som použila zbytky 

vhodný háčik

a
trochu trpezlivosti počas dlhých zimných večerov








Postup:
myslím, že každá šikovná háčkovníčka takúto sieťovku zvládne aj bez návodu a aj obrázky pomôžu, takže postup opíšem len v skratke:
háčkovala som z Perlovky dvojmo
najskôr som uháčkovala z krátkych stĺpikov dienko tašky
veľkosť si môže zvoliť každý sám 
to moje má rozmery 4cm x 20cm a mohlo byť o kúštiček širšie nabudúce dám šírku kľudne aj 10cm
na dĺžku stačí 20cm
potom som okolo celého obvodu uháčkovala oblúčiky z 5 RO a 1KS a táto vzorka sa opakuje stále dokola len som striedala farby, teda zoradila som si farby od tehlovej až po citrónovú žltú a tak ako som ich míňala tak som ich aj nadpájala a pretože som robila z dvoch bavlniek, tam kde sa nadpájajú mám aj melír...
farebnosť mala byť pôvodne od zelenej po žltú, ale nevyšlo... tak som nakoniec vrch spravila modrý 
 a potom som uháčkovala uši
najskôr som si označila pravú a ľavú stranu a potom som najskôr z jednej uháčkovala oblúčiky, čiže uberala som až mi zostalo 10 oblúčikov a potom som uháčkovala 10DS a medzi tým 4RO, v druhom riadku 4RO a 1KS, toto som opakovala 4x a ukončila so celé dlhými stĺpikmi
to isté som spravila aj z druhej strany, tak mi vzniklo také navýšenie na ktorom budú uši
nakoniec som celý vrch obháčkovala dlhými stĺpikmi a zároveň som uháčkovala uši...
modrá farba mi vyšla úplne na chlp, vlastne malý chlp mi chýbal, tak som pridala tmavú zelenú a ten kúsok som doháčkovala zelenou, no a aby to moc nekričalo ešte som to celé obehla zelenou
a je hotovo, namiesto úplne nepotrebných vyšívacích bavlniek mám celkom peknú sieťovku...
je veľká, pevná, ľahučká, v kabelke nezaberie veľa miesta a čo je tiež dôležité mám istotu, že sa neroztrhne a nákup sa mi nevysype a nerozkotúľa po schodoch ako sa mi toť minule stalo :-(


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára