streda 8. júla 2015

Háčkovaná deka pre Julinku

Julinka je naša 10 mesačná vnučka... pre ňu som uháčkovala jednoduchú sivú deku, farbu si vybrala jej mama tak, aby ladila s kočiarom a ja som sa už len realizovala...



potrebovala som:

8 klbiek priadze Camilla (400g)

zbytky ružovej priadze Camilla

a háčik číslo 3,5

najskôr som si našla vhodný vzor, použila som vzor vzdušný pretože sa jedná o letnú deku

hotovú deku som obháčkovala dlhými stĺpikmi a pikotkami 

z ružovej priadze som uháčkovala rôzne veľké kvietky a tie som prišila na jednom konci deky

a aby bola deka  trochu viac detská uháčkovala som ešte dvoch motýlikov a jedného malého slimáčika

Júlinka už deku otestovala - je dobrá nielen do kočiara ale aj na trávu len tak pod zadok :) 


vychádzala som z tohto vzoru iba som si ho trochu upravila

2 komentáre: