utorok 20. decembra 2016

Dve vestičky pre dve sestričky






Vianoce za dverami a ja som konečne dorobila darček pre naše dve vnučky - sestričky, Agátku a Matildu. Bolo to Agátkine prianie mať s Matildou rovnaké oblečenie aby každý videl, že sú sestričky a ich mama zase chcela teplé vestičky, tak som to skombinovala a bude aj teplé aj paráda.























použila som vlnu zn. Dolphin baby 400g

na väčšiu vestičku, na 5 rokov som minula presne 200g
na menšiu vestičku, na 1 rok som minula cca 150g
zbytky ružovej a sivej farby
gombíky
a čierne gombíky na oči a ňufák 
háčik č.5








čo sa týka presného návodu ja popisy moc nevyhľadávam lebo väčšinou neviem podľa nich robiť tak si vytváram svoje vlastné návody
je pravda, že potom dosť páram, ale po niekoľkých pokusoch a omyloch mi to už ide celkom dobre

takže ja postupujem takto, zoberiem si kus vhodného odevu, v tomto prípade to boli mikiny s kapuckou a podľa nich som háčkovala 
háčkovala som v kuse, čiže oba predné a zadný diel spolu až do výšky pazúch a potom som uháčkovala zvlášť zadný a zvlášť predné diely
na ramenách som ich zháčkovala a vesta bola hotová, celú som ju obháčkovala a urobila dierky na gombíky
s kapucou som sa potrápila ale nakoniec som to zvládla  a kapuca je presne taká akú som chcela - veľká
ňufák je vlastne uháčkovaný kruh, ktorý som pri prišívaní mierne sploštila a vyplnila zbytkami vlny
ušká sú uháčkovaný polkruh, ktorý som po obvode stiahla prevlečenou vlnou a tak vznikli pekné guľaté ušká
vestičky som ešte dozdobila a už len dúfam, že sa budú páčiť
a už je po Vianociach, darčeky rozdané a Agátka stále nechápe prečo každý kto ich vidí zvolá "jéj, myší kožíšku" 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára