utorok, 6. decembra 2016

Modrá deka




Vždy som chcela veľké kreslo - ušiak aj s podnožkou. Len si tak sadnúť vyložiť nohy a oddychovať. Knižka a kávička, alebo háčkovanie a televízor. Ešte minulý rok som si také kreslo konečne kúpila a aby som bola úplne spokojná uháčkovala som si k môjmu kreslu deku. Nie veľkú, takú len cez kolená prehodiť keď mi je v zime chladno. Deka je hotová, som s ňou spokojná, nielenže je pekná ale hlavne mi dobre slúži. 




Kreslo je farebné  a tak som zvolila jednofarebnú deku a aby nebola fádna na oboch koncoch som spravila pavúčikovú bordúru.






Použila som 400g modrej priadze zn. Dora, nechcela som aby bola deka moc hrubá lebo hrubých, ťažkých diek máme doma dosť. 

Háčkovala som podľa schémy. Každý riadok som začala aj ukončila 5 dlhými stĺpikmi. Tak je  deka  z každej strany pekne ukončená. 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára