sobota 10. decembra 2016

Sukňa s ľudovou aplikáciou



Toto je len taká malá inšpirácia ako urobiť z ničoho peknú sukničku pre malú slečnu. 
















Kedysi, sú to možno aj tri roky dozadu, som v sekáči kúpila úplne nové ružové tepláky. Už keď som ich kupovala vedela som, že ich nebudem nosiť. Použila som ich na rôzne moje výrobky. Prvý bol  ružový zajac, časť ružovej teplákoviny som použila ako podšívku na teplú zimnú čiapku a ešte mi vyšlo aj na takúto sukničku a ešte mi aj kúsok zostalo.
Sukničku som urobila úplne jednoducho tak, že som odstrihla jednu nohu z teplákov, hore zahla, prešila, vyšila dierku a do vzniknutého tunelu som navliekla šnúrku. Aj tá šnúrka je z nejakej starej mikiny.
Sukničku som chcela vyzdobiť nejakým ľudovým motívom, nachystala som si farebný filc, nakreslila motív, vystrihla a farebnými bavlnkami našila.  No a to je všetko, suknička pre malú parádnicu je hotová. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára