streda 11. januára 2017

Farebná taška




Túto tašku som háčkovala zo zbytkov, preto tá bláznivá farebnosť. Robila som ju len tak od oka, nič som neplánovala. Dúfala som, že sa to samo nejako vyvrbí. Dôležité bolo aby som pomíňala kúsky bavlniek ktoré mi zostali a vlastne mi doma len zavadzali. 
A nakoniec to celkom dobre dopadlo. Taška je skôr pre mladých tak ju dostala moja dcéra a celkom si ju užíva.








Na tašku som použila zvyšky bavlnennej priadze Camilla
háčik č. 2,5

Použitý vzor:
1.riadok uháčkujeme celý z 2x nahodených stĺpikov
2. riadok vždy medzi dva stĺpiky uháčkujeme zase dva stĺpiky
všetky ďalšie riadky sa háčkujú ako 2.riadok






začala som dienkom tašky, je to obdĺžnik ľubovoľnej veľkosti uháčkovaný napevno z malých stĺpikov
potom som dookola nahodila 2x nahodené stĺpiky a ďalej už len striedala farby - toto je veľmi jednoduchá vzorka, dá sa robiť aj z jednoduchých dlhých stĺpikov ale z 2x nahodených sa mi to viac páči. Taška získa na objeme a aj na pružnosti. Ak do nej vložíte niečo väčšie krásne sa natiahne. V takejto taške odnesiete aj 5kg jabĺk a možno aj viac.

Keď som uháčkovala dostatočnú výšku obháčkovala som vrch tašky krátkymi sĺpikmi. Dva rady pred koncom som z každej strany v primeranej vzdialenosti urobila 4 dierky, treba si to vyrátať a odmerať tak, aby boli od seba rovnako vzdialené.
Rúčky som zvolila krátke a aby sa taška dobre držala zašila som do rúčiek také malé ohybné rúrky z umelej hmoty, neviem čo to bolo a dal mi to muž a hodilo sa... 

ešte som uháčkovala záklopku na zapínanie a šnórku na sťahovanie, ešte gombík a taška bola hotová

je to taká aj kabelka aj taška aj sieťovka, poslúži aj na parádu ale odnesie aj ťažký nákup



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára