piatok 10. marca 2017

Stojan na čelenky


Stojan na čelenky, koho by to napadlo, že aj také čosi môže byť. Napadlo to našu dcéru, jej manžel to celé zrealizoval a ja som ušila poťah.

Výsledok nás všetkých potešil. Agátka, naša vnučka dostala nielen pekný ale aj praktický darček. Konečne má všetky svoje čelenky na jednom mieste a nemusí ich ráno zhladúvať po celej izbičke. 



a tu je jedna z Agátkiných čeleniek v akcii vylepšená jej vlastným nápadom "klobúčikom" 
ináč košíčkom na ružové lupienky, keď lupienky rozsypala, 
košíček si dala na hlavu ako klobúčik a moc jej to pristalo 



výroba stojanu je veľmi jednoduchá, potrebujete valec s priemerom aký má čelenka, my sme použili valec z polystyrénu, dve nohy vyrobené z drôtu a látku na obalenie valca

valec a dve nohy z drôtu vyrobil zaťko, nohy sa jednoducho zapichnú z bokov do valca

na obalenie som použila jednu nohu zo starých teplákov, len som ju zúžila a na bokoch zašila už priamo na valci
na teplákoch bola výšivka, tú som zachovala ako peknú ozdobu

a je hotovo, za málo peňazí a trochu roboty celkom pekná paráda

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára